Simplic – czy warto stosować? Opinie, cena oraz skład

Simplic to nowy suplement diety od znanej i cenionej marki Aflofarm. Preparat w formie proszku przeznaczony jest do sporządzania odżywczych koktajli. Dostępny w trzech smakach: ciasteczka, truskawkowym oraz waniliowo-śmietankowym. „Schudnij bez wyrzeczeń” – takim hasłem producent reklamuje Simplic. Sprawdzamy, jak jest naprawdę.

Polecamy! Porównanie Simplic oraz jednego z najskuteczniejszych środków na odchudzanie (według opinii użytkowników) – BurnBooster

Nazwa produktuBurnBoosterSimplic  
Jakość składników5/53.5/5
Skuteczność4.9/53.7/5
Bezpieczeństwo5/54/5

Simplic – działanie oraz skład

Skład suplementu to mieszanka dobrze znanych nam składników, które od lat stosowane są w preparatach ułatwiających skuteczne odchudzanie. Przede wszystkim, uwagę zwraca duża zawartość białek serwatkowych w formie koncentratu oraz izolatu, a także mleko w proszku, inulina kwas pantotenowy, biotyna oraz szeroka gama witamin: E, B6, C i wiele innych. W składzie produktu znajdziemy również kwas foliowy.

Czytaj Również – Liporedium – Spalacz Tłuszczu. Opinie, Skład Oraz Efekty Stosowania

Simplic koktajl na odchudzanie – jaki ma wpływ ?

W odróżnieniu od wielu dostępnych na rynku suplementów diety Simplic działa wielowymiarowo. Mimo że jego głównym zadaniem jest pomóc nam w zrzuceniu dodatkowych kilogramów, działanie suplementu nie kończy się wyłącznie na „podkręcaniu” spalania tkanki tłuszczowej. Produkt dba o nasz organizm kompleksowo, oferując:

  • kontrolę masy ciała,
  • wspieranie przemiany materii,
  • regulację poziomu cukru we krwi,
  • zapobieganie zmęczeniu i znużeniu,
  • zmniejszanie apetytu.

Trzeba przyznać, że tak szeroki zakres działania nie jest standardem w przypadku suplementów diety i robi wrażenie. Kombinacja starannie wyselekcjonowanych składników, spośród których każdy odpowiada za inne procesy w naszym organizmie, pozwala pozbywać się tłuszczu z brzucha, ud, pośladków, ramion oraz pozostałych miejsc, gdzie odkładają się dodatkowe kilogramy.

Simplic oraz opinie konsumentów

Przygotowanie koktajlu Simplic jest proste. Wystarczy wsypać zawartość saszetki do pojemnika, zalać 200 ml wody i dokładnie wymieszać. Wysoka zawartość białka sprawia, że Simplic doskonale sprawdza się jako posiłek potreningowy, ułatwiając regenerację i wspomagając budowę mięśni.

Mimo że preparat pojawił się na rynku stosunkowo niedawno, w sieci znajdziemy na jego temat wiele pozytywnych opinii. Osoby, które regularnie zażywały Simplic, wypijając 3 koktajle dziennie, zwracają uwagę nie tylko na utratę wagi, ale również na znaczne zmniejszenie apetytu, brak poczucia zmęczenia i lepszą przemianę materii, co potwierdza właściwości obiecywane przez producenta.

Ponownie, jest to nowy produkt na rynku, więc znalezienie potwierdzonych opinii nie jest łatwe. Oprócz pozytywnych opinii, udało nam się znaleźć negatywne. Przykłady podano poniżej. Źródło – ceneo.pl.

Simplic opinie

Simplic – cena oraz gdzie kupić?

Opakowanie zawierające 10 saszetek produktu znajdziemy już od ok. 40 złotych. Wiele osób z pewnością ucieszy fakt, że Simplic jest do nabycia w stacjonarnych aptekach. Znajdziemy go również w popularnych sklepach internetowych.

Sprawdzony zamiennik – BurnBooster

Aby być w 100% pewnym produktu i jego właściwości, radzimy zwrócić uwagę na BurnBooster. Oficjalna strona producenta – burnbooster.pl.

BurnBooster to suplement diety uznany za całkowicie naturalny preparat odchudzający, który może oczyścić organizm. Firma, która ją produkuje, może pochwalić się tym, że używa mieszanki z naturalnymi składnikami, które mogą pomóc ludziom walczyć z głodem i oczyszczać ich ciało.

Jak działa BurnBooster ?

BurnBooster1

BurnBooster nie tylko pomaga ludziom w utracie wagi. Wydaje się, że ekstrakt z jagod Acai (który jest składnikiem BurnBooster) pomaga ludziom w zwalczaniu zakażeń, wzmacnia system odpornościowy, zwiększa energię i chroni serce.

Mówi się, że jest 5 razy silniejszy niż ginkgo biloba, chińskie zioło znane również jako pomoc w odchudzaniu.

Zalety składników BurnBooster:

  • Bardzo przydatne do utraty wagi
  • 100% naturalne
  • Bogate w przeciwutleniacze w celu ochrony organizmu
  • Bogate w błonnik, który poprawia trawienie
  • Zwiększają energię organizmu

Więcej informacji na temat BurnBooster można znależć pod tym linkiem.

Tylko ty decydujesz, którego produktu użyć. Nowość na rynku z nie najlepszymi recenzjami lub produkt sprawdzony pod względem czasu.

Top 7 sposobów na utratę wagi dla leniwych

  • Im dokładniej planujesz menu na dany dzień (lub nawet tydzień wcześniej), tym mniej prawdopodobne jest, że nagle wpadniesz na fast food. Spróbuj wziąć niedzielę na zakup produktów na nadchodzący tydzień i gotować zdrowe potrawy. Niektóre z nich można zamrozić, podzielić na porcje i ułożyć w pudełkach.
  • Śniadanie jest najważniejszym posiłkiem. Pełne ziarna, białka, zdrowe tłuszcze po przebudzeniu pomogą uniknąć pojawienia się wilczego apetytu do południa. A rano, jedząc mały deser, możesz z łatwością zrezygnować z niego po pracy.
  • Przekąski dietetyczne pomogą kontrolować głód między posiłkami. Jeśli wiesz, że dzisiaj, ze względu na ważne spotkanie, będziesz musiał pominąć lunch, złap dobry posiłek. Na przykład mogą to być domowe plasterki warzyw i owoców. Aby nie złapać czekolady, zabierz ze sobą do torby suszone batony owocowe. Torba z suszonymi owocami lub nieprażonymi orzechami w schowku samochodowym będzie bardzo przydatna, jeśli utkniesz w korku.
  • Wymagana ilość wody utrzymuje organizm na najwyższym poziomie zdrowia, zwłaszcza jeśli pijesz mądrze: szklanka pół godziny przed posiłkiem pomoże Ci jeść mniej, szklanka 45 minut po jedzeniu poprawi metabolizm. Ale picie podczas posiłku rozpuści sok żołądkowy i tylko spowolni trawienie.
  • Obiad w miejscu pracy jest szkodliwy z kilku powodów. Po pierwsze, odwracając uwagę od jedzenia, aby sprawdzić pocztę, jesz więcej niż potrzebujesz. Po drugie, nie masz pełnego odpoczynku w zaplanowanej przerwie godzinowej. Koniecznie idź na lunch do jadalni, a jeszcze lepiej – do kawiarni. Albo po prostu przejdź ulicą przed lunchem. Pozwoli to zmienić myśli, aby się zrelaksować, pozostać aktywnym i oczywiście jeść mniej.
  • Sól nie jest cukrem i nie przybiera na wadze. Jednak to sól powoduje zatrzymanie płynów w organizmie i wzdęcie. Nadmiar nazywany jest „ciężarem wody”. Aby się go pozbyć, zmniejsz spożycie soli. W czystej postaci zastąp go sokiem z cytryny, dodając go np. do sałatek. Nie zapominaj, że „biała śmierć” jest częścią konserw, sosów, serów (i im mniej tłuszczu, tym więcej soli). W restauracjach poproś kelnera, aby nie zasolał naczyń: możesz zrobić to sam przy stole lub wcale. Jeśli siła nawyku jest silniejsza, wybierz opcje o niskiej zawartości sodu.
  • Przed rozpoczęciem dania głównego należy zjeść sałatkę warzywną lub lekką zupę, taką jak minestrone lub zupa z buraków (zupy kremowe, choć roślinne, są kremowe i wydają się lekkie). W ten sposób wypełnisz swój żołądek zdrowym błonnikiem, który pomoże Ci jeść mniej carbonary lub odłożyć co najmniej jedną bułkę z burgerami. Ponadto, jeśli na początku zjesz sałatkę, masz mniejsze szanse „zapomnieć” o tym na koniec.

Powyżej wskazaliśmy, jak nam się wydaje, główne punkty, na które warto zwrócić uwagę podczas procesu odchudzania. Mamy nadzieję, że nasz artykuł spodobał Ci się i będzie dla Ciebie przydatny.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *